RU UA

У кошику 0 товарів

На суму 0 грн

Оформити замовлення
Перейти до кошика

Гарантія та повернення

Центр підтримки клієнтів

Наша компанія є офіційним дистриб'ютором побутової техніки liebherr.com.ua — єдиний офіційний інтернет-магазин Liebherr в Україні. Авторизований сервісний центр Liebherr проведе діагностику та усуне виникли несправності, а також видасть висновок про працездатність вашого приладу. В авторизованому сервісному центрі також можна придбати запчастини та комплектувальні частини для холодильно-морозильної техніки Liebherr.

заявка на виклик майстра
Гаряча лінія
0 (800) 404–888
Пн – Пт
9:00 – 18:00
Сб – Нд
вихідний
Дзвінки зі стаціонарних і мобільних телефонів у межах України безкоштовні
Зберігайте чек та гарантійний талон
на весь період користування приладом
Онлайн-заявка на виклик майстра
Приклад
Приклад
Приклад
Приклад
info-icon

Ваші фото допоможуть нам швидше обробити вашу заявку

Цей сайт захищений reCAPTCHA, застосовуються умови надання послуг та політика конфіденційності від Google.

Гарантія

Ми надаємо офіційну гарантію від виробника. Термін дії гарантії на ваш прилад вказано на оригінальному гарантійному талоні. Гарантійний талон додається до всіх приладів Liebherr, куплених в нашому інтернет-магазині або у наших офіційних партнерів. На всі такі товари поширюється дія Закону України «Про захист прав споживачів». У разі перебування приладу в сервісному центрі для ремонту або діагностики гарантія продовжується на термін перебування приладу в сервісному центрі.

  • • На несправності, що виникли через перевантаження, перевезення, неправильну установку або порушення правил експлуатації;
  • • На зовнішні та внутрішні забруднення, подряпини, тріщини, вм'ятини, потертості та інші механічні пошкодження, що виникли в процесі експлуатації;
  • • На несправності, що виникли внаслідок перепадів напруги в мережі електроживлення; впливу природних явищ та стихійних лих; пожежі; збиток, заподіяний тваринами або комахами; попадання всередину сторонніх предметів або рідини
  • • На технічне обслуговування (чистка, регулювання тощо)
  • • На частини приладів, які легко пошкоджуються (зі скла і пластика), лампи, вугільні фільтри тощо.

Зверніть увагу, що компанія Liebherr не несе відповідальності за техніку, ремонт якої проводився сторонньою організацією. У разі втручання неавторизованим сервісним центром в прилад гарантія може бути втрачена.

Гарантійний талон вважається дійсним, якщо в ньому заповнені:

  • • Дата продажу та назва продавця
  • • Печатка продавця
  • • Серійний номер і модель обладнання, відповідні тим, які нанесені на шильд (наліпка) всередині обладнання

Для відновлення гарантійного талона вам потрібні такі документи:

  • • Чек
  • • Фото шильда (наклейка всередині обладнання)
  • • Заповнена заява на відновлення гарантійного талона

Шильд, який потрібно сфотографувати, зазвичай кріпиться до картонного пакування приладу зовні або в морозильній або холодильній камері зліва (щоб побачити шильд, потрібно витягнути відповідний лоток).

У заяві обов'язково вкажіть:

  • • ПІБ покупця
  • • модель виробу, серійний і сервісний номер товару
  • • номер чека, дата покупки
  • • причина відновлення
  • • дата і підпис
Зразок заяви на відновлення гарантійного талона.

Пакет документів для відновлення гарантійного талона можна відправити за адресою: 65012 м Одеса, вул. Осипова 37, ТОВ «МИРС», тел. (0482) 30-55-08 (всі документи по 1 примірнику) або в електронному вигляді на [email protected] із зазначенням адреси, на який нам потрібно вислати відновлений гарантійний талон (адреса або поштове відділення). Відправку гарантійного талона оплачує одержувач.

Обмін

Компанія Liebherr несе відповідальність за високу якість виробленої техніки. Термін експлуатації кожного приладу складає 10 років. Протягом цього часу компанія бере на себе зобов'язання по заміні обладнання, в якому був виявлений заводський брак, якщо це обладнання не підлягає ремонту.

Компанія Liebherr несе відповідальність за високу якість виробленої техніки. Термін експлуатації кожного приладу складає 10 років. Протягом цього часу компанія бере на себе зобов'язання по заміні обладнання, в якому був виявлений заводський брак, якщо це обладнання не підлягає ремонту.

При необхідності обміну ми рекомендуємо дотримуватися наступних інструкцій:

1. Підготуйте наступні документи:

  • Акт про непридатність до ремонту приладу на фірмовому бланку Liebherr з печаткою сервісного центру і підписом майстра (2 примірники/копії). Видається авторизованим сервісним центром.
  • • Фіскальний чек (2 примірники/копії). Видається продавцем при купівлі.
  • Заповнений оригінальний гарантійний талон (2 примірники/копії). Додається до товару і заповнюється в момент купівлі.
  • Заява на обмін, написане у вільній формі (2 примірники/копії) на ім'я відповідальної особи тієї організації, в якій ви придбали ваш прилад.

У заяві на обмін потрібно вказати:

  • 1. ПІБ покупця, адресу прописки, серію і номер паспорта, ІПН;
  • 2. модель виробу, серійний і сервісний номер товару;
  • 3. причина повернення (на підставі акта про непридатність до ремонту);
  • 4. дата і підпис.

2. З пакетом документів для обміну вам потрібно звернутися до продавця вашого приладу.

Якщо продавець припинив діяльність, компанія Liebherr візьме на себе процедуру обміну. Для цього вам потрібно прикріпити до документів інформацію з Єдиного Державного Реєстру, що підтверджує припинення діяльності продавця, а також вказати в заяві, що продавець припинив підприємницьку діяльність

Якщо ви купили прилад в офіційному інтернет-магазині liebherr.com.ua, відправте пакет документів за адресою: 65012 м Одеса, вул. Осипова 37, ТОВ «МИРС», тел. (0482) 30–55–08.

Повернення

Згідно зі статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів» ви можете повернути справний товар належної якості протягом 14 днів з дня покупки. Умови повернення поширюються виключно на новий товар без слідів експлуатації та порушення цілісності пакування, всіх пломб, а також при наявності товарних чеків.

У разі поламання товару повернення здійснюється при наявності Акту авторизованого сервісного центру з висновком про неможливість проведення ремонту. Повернення такої техніки здійснюється з дотриманням всіх норм Закону України «Про захист прав споживачів».

Введення в експлуатацію

Для введення обладнання в експлуатацію (наприклад, збірка side-by-side, підключення льодогенератора до води, підключення до мережі електроживлення і т.д.) компанія Liebherr рекомендує звертатися до авторизованих сервісних центрів. У разі самостійного підключення виробник і продавець не несуть відповідальності за несправності виробу, що виникли в результаті такої установки.

Зверніть увагу, що така послуга не є гарантійною. Якщо введення в експлуатацію здійснювався авторизований сервісний центр, гарантійний термін починається з дати, зазначеної в акті введення в експлуатацію від сервісного центру. Якщо прилад вводився в експлуатацію сторонньою організацією або клієнтом самостійно, гарантійний термін починається з дати придбання товару по чеку.